مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی، پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران است

مهم‌ترین اقدام ۱۴۰۳ بیمه رازی، پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران است

اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی بیمه رازی در سال 1403 با رویکرد بازاریابی و ارائه پاسخ‌های مناسب به نیازهای مخاطبان صنعت بیمه برگزار شد.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، اولین نشست هم اندیشی مدیران ستادی شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ با حضور جمشید اقبالپور- سرپرست مدیرعاملی شرکت در روز یکشنبه (۲۶ فروردین‌ماه) برگزار شد.

در این نشست، عملکرد سال ۱۴۰۲ واحدهای مختلف ستادی بررسی و نقاط قوت و ضعف هر واحد مشخص و راه‌حل‌های رفع نواقص به شور گذاشته شد

بر اساس این گزارش، در این نشست هم اندیشی با توجه به شرایط اقتصادی و پیش بینی مولفه‌های تاثیرگذار بر اقتصاد خرد و کلان جامعه، متناسب‌ترین شیوه بازاریابی برای هر بیمه نامه به اختصاص توسط تمامی مدیران ستادی بیمه رازی بررسی شد.

همچنین در این جلسه طرح اولیه جشنواره فروش بیمه نامه خرد به صورت نقدی برای روزهای آینده بهار مطرح و از منظر خرده فروشی، بازاریابی، افزایش فعالیت نمایندگان، .ریسک بازار و بیمه نامه مورد بررسی قرار گرفت.

براساس این گزارش، جمشید اقبالپور- سرپرست مدیرعاملی شرکت بیمه رازی، با تاکید بر اجرای شیوه‌های نوین بازاریابی و فروش گفت: در سال ۱۴۰۳ حجم بازار نسبت به گذشته بزرگ‌تر شده اما حجم رقابت نیز به همان میزان رشد کرده است و شرکت‌هایی در این بازار موفق خواهند بود که برای رقابت سالم شیوه‌های به‌روز ارائه کنند و این رقابت در راستای پاسخ مناسب به نیازهای مخاطب باشد.

او ادامه داد: بسیاری از افراد جامعه اطلاع درستی از بیمه‌نامه‌های مختص خود ندارند که یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت بیمه رازی در سال ۱۴۰۳ ارائه بیمه به افراد به صورت بسته‌های بیمه‌ای و مطلع کردن افراد به نیازهای بیمه‌ای آن‌ها است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.