قدردانی از نمایندگان برتر شعبۀ استان گیلان بیمه سرمد

قدردانی از نمایندگان برتر شعبۀ استان گیلان بیمه سرمد

سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه سرمد، با حضور در شعبۀ استان گلستان، هانیس عسگری را به‌عنوان سرپرست شعبۀ بیمه سرمد در این استان معرفی کرد. 

به گزارش دیوان اقتصاد، در این جلسۀ معارفه که با حضور کارکنان و جمعی از نمایندگان و شبکۀ فروش همراه بود، ضمن استماع مسائل و مشکلات نمایندگان، عملکرد شعبه مورد بررسی قرار گرفت.

حامد فرشباف، سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه سرمد، با حضور در شعبۀ استان گلستان، خانم هانیس عسگری را به‌عنوان سرپرست شعبۀ بیمه سرمد در این استان معرفی کرد. در این جلسۀ معارفه که با حضور کارکنان و جمعی از نمایندگان و شبکۀ فروش همراه بود، ضمن استماع مسائل و مشکلات نمایندگان، عملکرد شعبه مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست مدیریت امور شعب و نمایندگان بیمه سرمد، در ادامه، با حضور در سرپرستی شعب بانک صادرات استان گلستان، با مدیر امور شعب بانک صادرات در این استان دیدار و در خصوص ارائۀ خدمات و عملکرد بیمه سرمد گفت‌وگو کردند. در این جلسه، که با همراهی آقای انتظام، رئیس کانون بازنشستگان بانک صادرات استان، و تنی چند از مدیران بانک صادرات استان برگزار شد، فرزاد قنبری راد، مدیر امور شعب بانک صادرات، ضمن تبریک به خانم عسگری، میزان رضایت کارکنان بانک صادرات از عملکرد بیمه سرمد را خوب ارزیابی کرد و از زحمات کارکنان این شعبه تقدیر و تشکر کرد. در ادامه، در خصوص استقرار و گسترش میزهای بیمه‌ای استان گلستان مباحثی مطرح شد.

همچنین فرشباف، در ادامۀ سفرهای استانی به شعب سراسر ایران، با حضور در شعبۀ استان گیلان، با نمایندگان شعبه گفت‌وگو کرد و از نمایندگان برتر این استان تقدیر به عمل آورد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.