مدیرعامل بیمه ایران: سلامت اولین انتظار من از مدیران است

مدیرعامل بیمه ایران: سلامت اولین انتظار من از مدیران است

آیین تکریم رمضانپور و معارفه متقی پور به عنوان سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع با حضور کشاورز مدیرعامل و رئیس هیات مدیره بیمه ایران برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، کشاورز در این مراسم  ضمن تشکر از زحمات انجام شده در  دو سال گذشته ،با تاکید بر رسالت معاونت توسعه مدیریت و منابع در بهبود فضای کسب و کار گفت:اولین انتظار من از مدیرانم سلامت در کنار نگاه تخصصی و حرفه ای می‌باشد.

وی با اشاره به این  که بیمه ایران برخلاف سایر شرکتهای بیمه گر به دلیل دولتی بودن واجد فرصتها و محدودیتهای متفاوت می‌باشد ،افزود:مهمترین دارایی شرکت منابع انسانی می‌باشد و نیروی انسانی باید حال خوب داشته باشد و لازم است با پایبندی به قوانین اما از ظرفیتهای قانونی حداکثر استفاده انجام پذیرد.

بیمه ایران باید در تمام حوزه ها الهام بخش و الگو قرار گیرد چرا که انجام یک امر در بیمه ایران ،تاثیر بر کل صنعت بیمه  دارد و صنعت می‌تواند از کارهای بزرگ بیمه ایران الگو برداری کند.

در ابتدای این مراسم رمضانپور معاون پیشین توسعه مدیریت و منابع ضمن ارائه گزارشی مختصر از اقدامات انجام شده در دوران تصدی خود ، برای متقی پور آرزوی موفقیت کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.