برگزاری اولین کنگره بین‌المللی تعاون در شهریورماه توسط اتاق تعاون ایران

برگزاری اولین کنگره بین‌المللی تعاون در شهریورماه توسط اتاق تعاون ایران

یک‌شنبه, می 21, 2023 - 15:33 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

اولین کنگره بین المللی تعاون در ایران، در شهریورماه امسال توسط اتاق تعاون ایران برگزار می شود.

به گزارش دیوان اقتصاد، بهمن عبداللهی رئیس اتاق تعاون ایران، اظهار داشت: برای اولین بار کنگره بین المللی تعاون با حمایت و حضور ریاست محترم جمهور و وزارتخانه های مربوطه، در شهریور ماه ۱۴۰۲ همزمان با برگزاری جلسه هیات مدیره اتحادیه جهانی تعاون(ICA) توسط اتاق تعاون ایران برگزار خواهد شد.

رئیس اتاق تعاون ایران بیان داشت: از اوایل دولت محترم سیزدهم با دو رویکرد معرفی ظرفیت ها و توانایی های بخش تعاون همچنین تبیین سند توسعه بخش تعاون، برگزاری این کنگره هدف گذاری شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این اهداف، اجرای این رویداد ملی، با مساعدت تمام وزارتخانه ها و نهادهای مربوطه در هفته تعاون در شهریورماه ۱۴۰۲ معین شده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر اتاق تعاون ایران در سطح ملی و بین المللی و با توجه به ابلاغ سند توسعه تعاون که یکی از دستاوردهای مهم بخش تعاون محسوب می شود، تصریح کرد: این توانمندیها و حمایت های قانونی و دولتی در بخش تعاون باید به نحو احسن به اطلاع تعاونگران در سایر کشورها نیز رسانده شود و بدین شکل بتوانیم از ظرفیت های بخشی برای به اشتراک گذاری تجربیات در بخش تعاون بهره گیریم.

عبداللهی خاطر نشان کرد: کنگره بین المللی تعاون یک رویداد ملی و بین المللی است و از اهمیت بالایی برخوردار است و اجرای باشکوه آن با حمایت همه جانبه دستگاه ها، یک افتخار ملی محسوب خواهد شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.