توسعه فرهنگ بیمه از طریق ادبیات مشترک رسانه‌ها و صنعت بیمه

رئیس کل بیمه مرکزی عنوان کرد:

توسعه فرهنگ بیمه از طریق ادبیات مشترک رسانه‌ها و صنعت بیمه

نگاه رسانه‌ای به اتفاقات صنعت بیمه و تلفیق آن با تخصص گرایی به تثبیت امر بیمه گری و توسعه فرهنگ بیمه منتهی می‌شود.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، علی استادهاشمی که در جمع مدیران مسئول، سردبیران و خبرنگاران تخصصی حوزه بیمه سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: نگاه سطحی و نگرش منفی با رویکرد اتهام زنی های بی پایه و اساس از آفت های رسانه ها به شمار می رود که خوشبختانه فضای رسانه ای صنعت بیمه در این خصوص قابل دفاع است.

رئیس کل بیمه مرکزی با تاکید بر این نکته که قانونمداری، تعقل گرایی و شفاف سازی از مهمترین سیاست های نهادناظر صنعت بیمه به شمار می رود، خاطرنشان کرد: انعکاس دستاوردهای صنعت بیمه و اطلاع رسانی در خصوص خدمات نوین و محصولات جدید، افزایش ضریب نفوذ بیمه را به دنبال خواهد داشت.

وی نگاه کلان به عملکرد صنعت بیمه را راهگشا توصیف کرد و اظهار داشت: تمامی راهبردهای نظارتی، هدایتی و حمایتی نهادناظر صنعت بیمه در راستای ایجاد فضای رضایتمندی بیمه گران و بیمه گذاران طراحی شده و این روند ادامه خواهد داشت.

رئیس کل بیمه مرکزی بر ضرورت راه اندازی شورای اطلاع رسانی صنعت بیمه تاکید کرد و برای تحقق آن خواستار مشارکت سازنده رسانه های تخصصی شد.

شایان ذکر است که خبرنگاران تخصصی صنعت بیمه در این نشست صمیمانه، دیدگاه های خود را در خصوص موضوعاتی نظیر: افزایش سطح سواد بیمه ای در جامعه، بهره گیری بیشتر از ابزار رسانه ای، شناسایی جامعه هدف بیمه ای، ارتباط تنگاتنگ با ذینفعان، حمایت از اقتصاد رسانه و ارسال سریع و شفاف اطلاعات بیمه ای به رسانه ها، مطرح کردند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.