آغاز به‌کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش 

آغاز به‌کار مرکز خدمات جامع سلامت فارابی کیش 

پنج‌شنبه, آوریل 25, 2024 - 10:41 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

در گرامیداشت هفته سلامت، دومین مرکز خدمات جامع سلامت با عنوان فارابی در جزیره کیش راه اندازی شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، در مراسم آغاز به کار این مرکز که با حضور مدیراجتماعی، بهداشت و درمان معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش و معاون فنی مرکز بهداشت استان برگزار شد رییس مرکز بهداشت کیش بیان کرد: این مرکز با حضور دو پزشک ،6 مراقب وماما، واحد بهداشت محیط، نمونه گیری و واحد پذیرش به عنوان دومین مرکز جامع سلامت کیش فعالیت می کند.

احمدی افزود: این پایگاه به منظور افزایش خدمات دهی و دسترسی راحت تر خانواده هایی که در مرکز شهر سکونت دارند جنب کلینیک امام علی (ع) راه اندازی شده است .

مدیراجتماعی، بهداشت و درمان معاونت فرهنگی واجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش هم دراین مراسم ضمن تقدیر از تمامی کسانیکه در راه اندازی این مرکز مشارکت داشتند ارتقاء شاخصه های سلامت را هدف اصلی ایجاد این مرکز عنوان کرد وافزود: سلامت خانواده یکی از بخش های مترقی طرح سلامت پایدار است که همگام با کشور درجزیره کیش نیز با ایجاد زیرساخت های مناسب درحال اجراست.

سعید زاهدی تصریح کرد: مرکز خدمات جامع سلامت فارابی با هدف پایش سلامت خانواده ها و تشخیص به موقع که مهمترین عامل درمان بیماریها است با همکاری سازمان منطقه آزاد کیش ومرکز توسعه سلامت جزیره راه اندازی شده است .

گفتنی است جزیره کیش با افتتاح این مرکز دارای دو مرکز خدمات جامع سلامت با نامهای بوعلی واقع در منطقه میرمهنا و فارابی واقع در ویلاهای فردوس است که هریک از این دومرکز دارای دو پایگاه ضمیمه سلامت هستند که در مراکز بوعلی و فارابی مستقر شده اند و دو پایگاه سلامت غیر ضمیمه نیز در شهرک های مسکونی سحر و مهستان به کیشوندان خدمات ارائه می کنند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.