بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی بنیاد شهید به بیمه دی

بدهی ۲ هزار میلیارد تومانی بنیاد شهید به بیمه دی

مدیر روابط عمومی شرکت بیمه دی، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار کرد: علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های جناب قاضی‌زاده ریاست بنیاد، حدود ۲ هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید است.

به گزارش دیوان اقتصاد، صفی‌خانی مدیر روابط عمومی این شرکت، در خصوص خدمت‌رسانی به خانواده‌ی بزرگ ایثار و شهادت اظهار داشت؛ علیرغم تلاش‌های صورت گرفته و حمایت‌های قاضی‌زاده ریاست محترم بنیاد، حدود ۲ هزار میلیارد تومان منتهی به پایان فروردین‌ماه ۱۴۰۳ مطالبات بیمه دی از بنیاد شهید است.  

صفی‌خانی در ادامه گفت: ولی این موارد، مانع از ارائه‌ی خدمات مطلوب  بیمه دی به عزیزان ایثارگر در سراسر کشور نشده است. به طوری که در سال ۱۴۰۲ جامعه هدف روزانه ۷۰ هزار و سالانه ۲۴ میلیون بار مراجعه به مراکز درمانی داشته‌اند. ضمن این‌که بهبودی در پرداخت‌ها صورت گرفت. به طوری که کلیه‌ی مطالبات مراکز درمانی تا اول دی‌ماه ۱۴۰۲ پرداخت شده است.

صفی‌خانی با تأکید بر تسریع در روند پرداخت خسارت به خانواده‌های ایثارگری نیز بیان داشت: اسناد درمانی مستقیم ایثارگران ظرف مدت ۲۵ روز پرداخت گردیده است و تعداد مراکز درمانی طرف قرارداد به ۱۰۷۰۰ مرکز افزایش داشته که نسبت به سال ما قبل آن بیش از ۳۰ درصد افزایش یافته است. خوشبختانه حسب دیدار اخیری که با ریاست محترم بنیاد داشتیم، ایشان از عمکلرد بیمه دی قدردانی کردند و اعلام نمودند که رضایت‌مندی عمومی جامعه هدف به طور محسوسی افزایش یافته است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.