قدردانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی از عملکرد ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت

قدردانی مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی از عملکرد ستاد مدیریت حمل‌ونقل و سوخت

در دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، مهدی قمصریان ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث را یکی از تصمیمات بسیار مهم و اثرگذار مجلس شورای اسلامی طی سالهای اخیر دانست و گفت: موانع اجرای آن با همت و تدبیر ویژه مدیران ستاد رفع و به درستی عملیاتی شده است.
 

به گزارش دیوان اقتصاد، در دیدار مدیرعامل صندوق تامین خسارتهای بدنی با رئیس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت، مهدی قمصریان ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث را یکی از تصمیمات بسیار مهم و اثرگذار مجلس شورای اسلامی طی سالهای اخیر دانست و گفت: موانع اجرای آن با همت و تدبیر ویژه مدیران ستاد رفع و به درستی عملیاتی شده است.

وی افزود: انتظار می‌رود با ظرفیت ایجاد شده، اجرای این قانون طی ماه‌های آتی در رابطه با همه ناوگان کشور سرعت یافته و منافع آن برای کشور تحقق یابد.

در این دیدار علیرضا احمدی رییس ستاد مدیریت حمل و نقل و سوخت از عزم جدی ستاد، برای اجرای کامل ماده ۴۸ قانون بیمه شخص ثالث در سال جاری خبر داد و تاکید کرد: اجرای این قانون علاوه بر تاثیر در افزایش ضریب نفوذ بیمه شخص ثالث، نقش بسزایی در رفع ناترازی انرژی بخش حمل و نقل دارد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.