بیمارستان 160 تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان به‌زودی افتتاح می‌شود

بیمارستان 160 تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان به‌زودی افتتاح می‌شود

با هدف بررسی میدانی پیشرفت پروژه بیمارستان 160 تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان، تیم مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی مشتمل بر مرتضی لطفی عضو هیئت‌مدیره، سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی، علی فرج‌زاده‌ها مدیرکل دفتر فنی مهندسی و سید مجید صادقی‌راد مشاور معاونت درمـان سازمان تأمین‌اجتماعی، به‌همراه محمدرضا محمودی مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری خانه‌سازی ایران و روح‌الله رحیمی مدیرعامل شرکت بازرگانی بین‌المللی تأمین‌اجتماعی از این بیمارستان بازدید کردند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در این بازدید که با حضور هدایت‌اله عبدی‌زاده مدیر درمان و عبدالرضا روشنی مدیر‌کل تأمین‌اجتماعی استان خوزستان انجام شد، تکمیل بخش‌های باقی‌مانده در این پروژه که شهریور ماه سال 1402 به‌صورت موقت تحویل بهره‌بردار شده است، مورد بررسی قرار گرفت و به منظور رفع آنها تصمیمات مقتضی اتخاذ شد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، در حاشیه این بازدید مهندس مرتضی لطفی عضو هیئت‌مدیره سازمان تأمین‌اجتماعی، با تبریک هفته کارگر به تلاشگران عرصه تولید، گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی برابر قانون، مسئولیت ارائه خدمات درمانی به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و ذی‌نفعان را عهده د‌ار است. ساخت این بیمارستان یکی از اقدامات اساسی در شهرستان آبادان است. همه دست‌اندرکاران این بیمارستان با تمام توان در تلاش برای ساخت و اتمام آن هستند. با توجه به تعهدات مجریان ساخت این پروژه و همچنین مدیریت درمان استان که متولی بهره‌برداری از آن است؛ امیدواریم به زودی شاهد بهره‌برداری کامل از این بیمارستان باشیم و جمعیت تحت پوشش تأمین‌اجتماعی در منطقه، بتوانند از خدمات و امکانات این بیمارستان بهره‌مند شوند.

براساس این گزارش، سید مرتضی حسینی معاون برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تأمین‌اجتماعی که از سوی مدیرعامل سازمان به‌عنوان مسئول قرارگاه ویژه پروژه‌های عمرانی معرفی شده است، در جریان این بازدید ضمن تبریک هفته کارگر گفت: سازمان تأمین‌اجتماعی به‌عنوان متولی حمایت از اقشار کارگر و بازنشسته عزیز، توسعه خدمات درمانی را در اولویت قرار داده است. پروژه ساخت این بیمارستان نزدیک به 12 سال پیش آغاز شده ولی متأسفانه متوقف مانده بود که در دوره اخیر مدیریت سازمان تأمین‌اجتماعی تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفت. در این بازدید، برنامه‌ریزی خوبی برای رفع برخی نواقص باقی مانده انجام شد و ان‌شاءالله به‌زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

حسینی با بیان این‌که برای ساخت بیمارستانی در این ابعاد، با قیمت امروز بیش از 1300 میلیارد تومان باید هزینه شود؛ گفت: الحمدالله این پروژه طبق آخرین گزارش‌های ارائه‌شده بیش از 98 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تجهیزات مورد نیاز آن هم عمدتاً خریداری و نصب شده است. امیدواریم بتوانیم در اولویت اول، این پروژه را در هفته تأمین‌اجتماعی آماده بهره‌برداری کنیم. شرکت پیمانکار و شرکت خانه‌سازی هم قول داده‌اند که ظرف سه تا چهار ماه آینده این پروژه به‌طور کامل تمام شود و مردم منطقه طعم شیرین دریافت خدمت گرفتن از این بیمارستان را بچشند.

این گزارش حاکی است بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی تأمین‌اجتماعی آبادان در زمینی به مساحت ۳/۵ هکتار و با زیربنای ۱۶ هزار مترمربع احداث شده و در مرحله تحویل موقت است.

براساس این گزارش، تیم مدیریتی سازمان تأمین‌اجتماعی در سفر به استان خوزستان، علاوه بر بازدید از پروژه بیمارستان 160 تختخوابی آبادان، همچنین از شعبه یک آبادان و پلی‌کلینیک تأمین‌اجتماعی سوم خرداد خرمشهر و برخی دیگر از واحدهای اجرایی و پروژه‌های عمرانی سازمان در این استان نیز بازدید کرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.