راهبرد بیمه البرز در سال‌جاری مشارکت دادن مردم در طرح‌های بیمه‌ای تولیدمحور است

موسی رضایی: 

راهبرد بیمه البرز در سال‌جاری مشارکت دادن مردم در طرح‌های بیمه‌ای تولیدمحور است

اولین همایش مدیران و روسای شعب بیمه البرز در سال 1403 با حضور مدیر عامل، اعضای هیات مدیره، مدیران ستادی، روسای شعب و روسای انجمن های صنفی نمایندگان بیمه البرز برگزار شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، مدیرعامل بیمه البرز در این آیین با اشاره به عملکرد درخشان بیمه البرز در سال گذشته که نتایج آن اعتبارافزایی برای صنعت بیمه و اطمینان خاطر برای مشتریان را به همراه داشت گفت: رویه سال جاری بر پایه و اساس برنامه ریزی ها و اقدامات سال گذشته استوار است که یکی از آنها پرهیز از سیاست پرتفوی محوری و تمرکز و توجه به ارائه محصولات با کیفیت خواهد بود.

موسی رضایی میرقائد با گلایه از نرخ شکنی و مشاهده رفتارهای غیر حرفه ای برخی شرکت ها، تبعات این موضوع را دامن گیر تمام صنعت بیمه دانست و افزود: بیمه البرز بعنوان یک شرکت منسجم خود را ملزم به نمایش رفتار حرفه ای می داند و این مهم در تمامی سطوح و بخش های آن با هدف حرکت در مسیر سیاست های دولت و بیمه مرکزی و همچنین ایجاد بازار رقابتی سالم رعایت شده است.

وی انتقال دانش فنی همکاران ستاد و شعب به یکدیگر،برگزاری نشست های مشترک ماهانه،وحدت و همدلی،پرداخت به موقع خسارت،حمایت همه جانبه از شبکه فروش،آموزش های مستمر و طراحی محصولات نوین و با کیفیت را از جمله عوامل موفقیت شرکت بیمه البرز دانست و ابراز امیدواری کرد: طرح بلوط به عنوان یک خدمت دارای مزیت رقابتی تا کمتر از یک هفته دیگر به بازار ارائه می شود و بیمه شدگان در این طرح می توانند از مزایای فروش بیمه نامه اقساطی بهره مند شوند.

مدیرعامل بیمه البرز زیرساخت های ایجاد شده در طرح شوکا را برای ارائه طرح های جدید در حوزه بیمه های زندگی مناسب برشمرد و گفت: یکی از این طرح ها، بیمه نامه مستمری است که قابلیت جذب بازار را بصورت مستقل دارد.

وی در ادامه با اشاره به لزوم تبیین و برنامه ریزی برای تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب در راستای جهش تولید با مشارکت مردم گفت: یکی از طرح های بیمه ای که میتواند به تحقق این شعار جامه عمل بپوشاند بیمه نامه زندگی پروژه محور است که مقدمات اجرایی آن فراهم شده و بزودی تفاهنامه ای در زمینه سرمایه گذاری و مشارکت بیمه البرز در طرح های اقتصادی تولید محور که مشارکت هموطنان را در پی دارد به امضا خواهد رسید که این می تواند الگوی اجرایی خوبی برای دیگر شرکت های بیمه ای باشد.

موسی رضایی میرقائد در پایان یکی دیگر از محصولاتی که بزودی وارد بازار میشود را پروژه بیمه نامه مسکن متری اعلام کرد و از تدوین برنامه ۵ ساله شرکت با تبیین افق ۱۴۰۸ خبر داد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.