قدردانی از نمایندگان برتر فروش شعبه كرمان بیمه دانا

قدردانی از نمایندگان برتر فروش شعبه كرمان بیمه دانا

رئیس شعبه کرمان بیمه دانا طی جلسه‌ای مشترک با کارکنان و نمایندگان، ضمن تبیین اهداف و اولویت‌های این شعبه در سال جاری، از نمایندگان برتر فروش در سال 1402، قدردانی کرد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسین کُرچیان رئیس شعبه کرمان در نشست هم‌ا‌ندیشی کارکنان و نمایندگان این شعبه که روز شنبه هشتم اردیبهشت‌ماه سال جاری در محل سالن همایش هتل آسمان شهر کرمان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و همچنین قدردانی از تلاش و زحمات کارکنان و نمایندگان به ویژه اعضای شبکه فروش، براساس بودجۀ مصوب سال گذشته به تحلیل و بررسی آمار و عملکرد شعبه کرمان پرداخت.

وی در این نشست ضمن تشریح و تبیین بودجۀ سال جاری، توسعه بیمه‌های خُرد، وصول به موقع مطالبات و لزوم توسعه بازار در نیمه ابتداییِ سال جاری را از اهداف و اولویت‌های این شعبه عنوان کرد و در ادامه با تشریح مباحث مرتبط با مدیریت ریسک، کاهش ضریب خسارت و تعامل مناسب بین شعبه و نمایندگان، خواستار تقویت شبکه فروش و همچنین ارائه خدمات گسترده و هر چه مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان این شعبه در سال جاری شد.

در ادامۀ این نشست، معاونان و مسئولان دوایر نیز دیدگاه‌ها و نظرات خود را درباره مسائل مربوط به نمایندگان و شعبه تبیین و ارائه کردند.

همچنین مریم متصدی مسئول انجمن صنفی نمایندگان استان کرمان نیز در این نشست به بیان دغدغه‌ها و درخواست‌های شبکه فروش و نمایندگان این استان پرداخت.

گفتنی است در پایان این نشست از امین صالحی‌نسب، نسرین پورجعفری و مهدیه کمال‌الدینی به عنوان نمایندگان برتر فروش در سال 1402، تجلیل و قدردانی شد.  




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.