اولین همایش مجریان و تسهیلگران بنیاد علوی برگزار می‌شود

اولین همایش مجریان و تسهیلگران بنیاد علوی برگزار می‌شود

بنیاد علوی در راستای اجرای تحقق شعار سال، اولین همایش مجریان و تسهیلگران سراسر کشور از ۲۲ تا ۲۹ اردیبهش‌ماه جاری، با حضور رییس بنیاد مستضعفان، اعضا هیئت مدیره، معاونین و مدیران بنیاد علوی در مجتمع فرهنگی-ورزشی امام خمینی  در تهران برگزار می‌کند.

به گزارش دیوان اقتصاد، محسن مردعلی جانشین مدیرعامل و معاون برنامه ریزی و تجهیز منابع بنیاد علوی ضمن تبیین برنامه های این دوره آموزشی گفت : با عنایت به نام گذاری شعار سال توسط مقام معظم رهبری (حفظه الله) بر آن شدیم تا اولین دوره آموزشی را با حضور مجریان و تسهیلگران این بنیاد برگزار کنیم تا در راستای تحقق منویات معظم له،  گام های اجرایی این رهنمود ها را محکم برداریم .

عضو هیئت مدیره بنیاد علوی افزود: تبیین فعالیت های توانمند سازی اقتصادی، سلامت، آموزش و مهارت، مفاهیم و مهارت های تسهیلگری، اخلاق اسلامی در کسب و کار، اصول و فنون مذاکره، آشنایی با سامانه ها و ابزار و تکنیک های تسهیلگری از سرفصل های مهم این درو ه آموزش است که با حضور اساتید برجسته و متخصص هر کدام از حوزه ها تدریس و آموزش داده خواهد شد.

جانشین مدیرعامل بنیاد علوی عنوان کرد: این دوره آموزشی به مدت یک هفته در مجتمع فرهنگی- ورزشی امام خمینی (ره) بنیاد علوی با حضور مجریان و تسهیلگران برنامه های بنیاد از سراسر کشور 22 الی 29 اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

مردعلی تاکید کرد: هم راستا با برنامه های آموزشی و بیان مسائل تخصصی، حضور روانشناسان و متخصصان حوزه های تسهیلگری و برنامه های جانبی فرهنگی  ورزشی نیز از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای این دوره آموزش است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.