چشم‌اندازروشن سرمایه‌گذاری در«صندوق تداوم اطمینان»

چشم‌اندازروشن سرمایه‌گذاری در«صندوق تداوم اطمینان»

تامین سرمایه تمدن در راستای تکمیل زنجیره خدمات سرمایه‌گذاری و پاسخ به نیاز سرمایه‌گذاران  تصمیم به حضور جدی در صندوق‌های سرمایه‌گذاری درآمد ثابت (ETF)گرفت.

به گزارش دیوان اقتصاد، امیرحسین باغ پنبه، معاون بازار تامین سرمایه تمدن  با بیان مطلب فوق عنوان کرد: تأمین سرمایه تمدن در حوزه مدیریت صندوق‌های سرمایه‌گذاری، با صندوق سرمایه‌گذاری با درآمد ثابت گنجینه زرین شهر شناخته می شود. این صندوق فعالیت خود را از سال 1390 آغاز کرده و دارایی تحت مدیریت آن در حال حاضر بیش از 520.000 میلیارد ریال بوده و بیش از یک میلیون و دویست هزار سرمایه‌گذار با آن آشنا هستند.

باغ پنبه افزود: بنا به اقتضای شرایط و نیاز سرمایه‌گذاران، از اواخر سال 1402 تصمیم گرفته شد تا تأمین سرمایه تمدن در حوزه مدیریت صندوق‌های با درآمد ثابت قابل معامله(ETF) حضور جدی و پررنگ‌تری داشته باشد که حضور نماد «تداوم» روی تابلوی معاملات بورس نتیجه این تصمیم می‌باشد.

معاون بازار تامین سرمایه تمدن تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذاری تداوم اطمینان تمدن به نحوی مدیریت شده تا سودآوری بیشتری نسبت به سایر صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشابه داشته باشد و بتواند بازدهی مؤثر سالیانه حداقل 30.5 درصدی را برای سرمایه‌گذاران به ارمغان بیاورد. همچنین بازارگردانی فعال در این نماد موجب شده تا سرمایه‌گذاران از لحاظ نقدشوندگی دارایی خود آسوده‌خاطر باشند.

شایان ذکر است، سرمایه‌گذاری در صندوق سرمایه گذاری تداوم اطمینان تمدن از طریق جستجوی نماد «تداوم» در سامانه معاملاتی کارگزاری‌ها، سایت و اپلیکیشن ibShop ، سامانه آنلاینiBtrader و یا مراجعه حضوری به شعب سوپرمارکت مالی ibShop در سراسر کشور امکان‌پذیر می‌باشد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.