جوایز متنوع و بسته‌های تشویقی در جشنواره پذیرنده ملی

جوایز متنوع و بسته‌های تشویقی در جشنواره پذیرنده ملی

با شرکت در جشنواره پذیرنده ملی از جوایز و بسته های تشویقی، خدماتی این جشنواره بهره‌مند شوید.

به گزارش دیوان اقتصاد، علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند تا پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی خود را از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام دهند و به این ترتیب با شرکت در قرعه کشی  از جوایز متنوع آن بهره مند شوند.

برای شرکت در جشنواره پذیرنده ملی باید پرداخت‌های بالای 200 هزار تومانی از طریق ابزارهای پذیرش (مانند کارتخوان، درگاه پرداخت و اپلیکیشن‌های پرداخت) شرکت خدمات پرداخت الکترونیک سداد انجام شود.

در این جشنواره ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی برای دارندگان کارت های تمامی بانک ها که در این جشنواره شرکت می کنند، در نظر گرفته شده است.

همه دارندگان کارت بانکی، با هر یک از کارت‌های فعال خود در شبکه بانکی می توانند شانس خود را برای برنده شدن ۹۵ جایزه 100 میلیون ریالی در صورت خرید از طریق کارت‌خوان بانک‌ملی(سداد)؛ به قید قرعه با کسب حداقل ۲ امتیاز، (هر ۱۰۰ هزار تومان یک امتیاز) در هر ماه امتحان کنند.

همچنین کسبه و دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران می توانند با حداقل 30 میلیون تومان تراکنش ماهانه از طریق دستگاه POS در این جشنواره شرکت کنند.در این بخش برای دارندگان کارتخوان بانک ملی ایران که سقف 30 میلیون تومانی ماهانه را پر کرده باشند تسهیلات ویژه تا سقف 50 میلیارد ریال با نرخ مصوب و یا تسهیلات  2 میلیارد ریالی بدون سود و کارمزد  و هر ماه ۱۰ کمک ‌هزینه 10 میلیارد ‌ریالی خرید خودرو به قید قرعه (هر ۱ میلیون تومان ۱ امتیاز )،در نظر گرفته شده است که به قید قرعه به آنها تعلق می گیرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.