اولین پرواز ترمینال سلام انجام شد

اولین پرواز ترمینال سلام انجام شد

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: اولین پرواز ترمینال سلام توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به مقصد دوبی انجام شد و این پرواز هر روز از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

به گزارش دیوان اقتصاد، حسن خوشخو در گفت‌‌وگو با فارس اظهار داشت: ساعت ۸ صبح امروز اولین پرواز از ترمینال سلام به مقصد دوبی با شماره پرواز ۶۵۸ توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد.

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با اشاره به اینکه از اولین مسافران ترمینال سلام با صبحانه‌ پذیرایی شد، ادامه داد: این پرواز شامل ۲۰۰ نفر مسافر و خدمه بود که با پذیرایی مناسب در ترمینال سلام، راهی سفر شدند.

وی اظهار داشت: پیش بینی کنیم هر روز پرواز تهران به دوبی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران، از ترمینال سلام انجام شود و پروازهای این ترمینال به تناسب افزایش یابد.

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) افزود: خدمات در ترمینال سلام بسیار مناسب و در شأن مردم ایران است، ضمن آنکه تجهیزات داخلی این ترمینال نیز کامل شده است.

آماده‌سازی ظرفیت‌‌ها برای پروازهای داخلی سلام

خوشخو درباره اینکه آیا پیش‌نیازهای انجام پروازهای داخلی در ترمینال سلام فراهم شده است؟ گفت: در حال آماده سازی ظرفیت‌ها برای پروازهای داخلی هستیم و پروازها پس از آن در این ترمینال‌ آغاز خواهد شد.

انجام پروازهای حج امسال از ترمینال سلام

سرپرست معاونت بهره‌برداری فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) یادآور شد: پروازهای حج در فرودگاه امام خمینی (ره) نیز امسال همه از ترمینال سلام انجام خواهد شد.

ترمینال سلام به عنوان اولین ترمینال هوایی هوشمند کشور که توسط طراحان و متخصصان داخلی ساخته شده است، با ظرفیت سالانه ۵ میلیون مسافر هفته گذشته با حضور رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی افتتاح شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.