بانک سینا زمینه اشتغال 25.000 جوان را فراهم کرد

با تامین مالی 3500 طرح در مناطق روستایی و کم برخوردار

بانک سینا زمینه اشتغال 25.000 جوان را فراهم کرد

بانک سینا در تداوم ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، حمایت از اشتغالزایی در مناطق روستایی و کم برخوردار را در دستور کار قرار داده که این حمایت ها به بهره برداری از بیش از 1700 طرح در این زمینه تاکنون، منتهی شده است.

به گزارش دیوان اقتصاد، بانک سینا در این راستا، تا پایان خردادماه سال جاری سه هزار و 500 طرح اشتغالزایی در مناطق روستایی و کم برخوردار را که در بخش های کشاورزی، صنعت، خدمات، معدن و ... تامین مالی کرده که در نتیجه این اقدام، زمینه اشتغال برای 25 هزار نفر از جوانان این مرز و بوم فراهم شده است.
بر اساس این گزارش، بانک سینا با هدف حمایت از طرح های اشتغالزا در مناطق کمتر توسعه یافته کشور نسبت به امضای تفاهم نامه با 30 استانداری کشور به عنوان بازوی اجرایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری اقدام کرده است که براساس این تفاهم نامه ها، طرح هایی که با اولویت اشتغالزایی و رفع محرومیت در مناطق کمتر توسعه یافته و همچنین ایجاد و حفظ اشتغال در بخش های کشاورزی، تولیدی صنعتی و خدمات باشند مورد حمایت این بانک خصوصی قرار می گیرند.
بر این اساس، کار آفرینانی که طرح و پروژه های تولیدی در منطقه ارائه کنند، مورد حمایت بانک سینا قرار می گیرند و تسهیلات یارانه ای به آنها اعطا خواهد شد.
این تسهیلات در قالب تفاهم نامه ای که بین بانک سینا، بنیاد علوی و استانداری های کشور ( ذیل معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری) به امضا رسیده، به متقاضیان واجد شرایط پرداخت خواهد شد.
همچنین بانک سینا به منظور کمک به رفع تنگناهای معیشتی مددجویان کمیته امداد حضرت امام (ره) و کمک به توسعه حمل و نقل روستایی کشور، نسبت به اعطای تسهیلات خرید خودروی حمل بار و مسافر به واجدان شرایط اقدام می کند.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.