چتر مهر دانا، بر سر کارکنان شهرداری تبریز

چتر مهر دانا، بر سر کارکنان شهرداری تبریز

پنج‌شنبه, آوریل 25, 2019 - 23:04 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت

کارکنان شهرداری تبریز با پیوستن به طرح مهر دانا، از خدمات بیمه‌ای این شرکت برخوردار شدند.

به گزارش دیوان اقتصاد، در نشستی که با حضور کاردگر نایب رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بیمه دانا و اعضای هیأت همراه و ایرج شهین باهر شهردار تبریز در این شهر برگزار شد، حدود ۱۲ هزار نفر از کارکنان شهرداری تبریز به طرح مهر دانا ملحق شدند.
با پیوستن شهرداری تبریز به طرح مهر دانا، از این پس تمامی کارکنان این نهاد می‌توانند با دریافت تسهیلات مالی نسبت به خرید بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود مانند بیمه‌نامه شخص ثالث، بدنه خودرو و آتش سوزی واحدهای مسکونی، بدون کارمزد و ضامن و بدون مراجعه به بانک اقدام کنند.
از اواخر سال گذشته که طرح مهر دانا در سراسر کشور عملیاتی شد، بسیاری از سازمان‌ها، شرکت‌ها، ارگان‌ها و نهادهای مختلف با استقبال گسترده از آن، خواستار برخورداری از پوشش‌های بیمه‌ای این طرح شدند.
« مهردانا طرحی است که بین بیمه دانا و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران منعقد شده که به موجب آن متقاضیان می‌توانند به دفاتر نمایندگی بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کرده و بدون پیش پرداخت، کارمزد و مراجعه به بانک و دریافت تسهیلات مالی، بیمه‌نامه‌های مورد نیاز خود را تهیه کنند.
مهر دانا اولین طرح در صنعت بیمه است که تامین منابع مالی بیمه‌گذاران را در قالب همکاری با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران پیش بینی کرده است. »




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.