قیمت سکه از ۳ میلیون تومان گذشت

قیمت سکه از ۳ میلیون تومان گذشت

قیمت سکه تمام بهار آزادی امروز در بازار تهران با افزایش ۱۷۸ هزار تومانی از سه میلیون تومان گذشت.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایبِنا، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) امروز شنبه ۳۰ تیر ماه ۹۷ در بازار تهران (در لحظه تنظیم خبر) با ۱۷۸ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته با رقم ۳ میلیون و ۹۶ هزار تومان به فروش رسید.
همچنین هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با ۱۳۰ هزار تومان رشد نسبت به روز پنج شنبه به ارزش ۲ میلیون و ۸۲۴ هزار تومان داد و ستد شد. از سویی دیگر، امروز در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی با ۶۰ هزار تومان افزایش قیمت نسبت به پنج شنبه گذشته یک میلیون و ۴۳۸ هزار و هر قطعه ربع بهار آزادی نیز با ۲۰ هزار تومان رشد در مدت مشابه به ارزش ۷۳۷ هزار تومان معامله شد.
بر اساس این گزارش، هر قطعه سکه گرمی با ۷ هزار تومان افزایش نسبت به روز پنجشنبه ۴۲۳ هزار تومان معامله شد و قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز با رشد ۷ هزار تومانی به ارزش ۲۴۵ هزار و ۵۰۰ تومان فروخته شد.
با این حال، بر اساس اعلام بانک مرکزی هر دلار آمریکا با ۱۴ تومان افزایش نسبت به روز گذشته ۴ هزار و ۳۶۵ تومان قیمت خورد. هر یورو با ۴۰ تومان رشد ۵ هزار و ۱۱۹ تومان و هر پوند نیز با ۳۳ تومان کاهش ۵ هزار و ۷۳۳ تومان ارزش‌گذاری شد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.