افتتاح 40 پروژه تامین آب در روستاهای استان تهران

همزمان با هفته دولت انجام می شود؛

افتتاح 40 پروژه تامین آب در روستاهای استان تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران از افتتاح 40 پروژه تأمین آب در هفته دولت خبر داد و گفت: در تلاش برای افزایش کیفیت اجرای پروژه‌ها هستیم.

به گزارش دیوان اقتصاد به نقل از ایرنا ، رضا پوررجب اضافه کرد:‌‌ در این پروژه ها، حفر و تجهیز 10 حلقه چاه، احداث 6 باب مخزن به حجم دو هزار و 350 متر مکعب، اجرای 12 کیلومتر خط انتقال و 11.5 کیلومتر شبکه توزیع، احداث چهار باب ساختمان تاسیسات، 2 هزار و 350 متر مربع محوطه سازی و دیوارکشی و اجرای چهار پروژه تأمین برق با اعتباری بیش از 60 میلیارد ریال اجرا شده است.
وی افزود: این پروژه ها در سطح روستاها و مجتمع های آبرسانی در شهرستان های دماوند، فیروزکوه، پردیس، شمیرانات، ری، پاکدشت، پیشوا، تهران، رباط کریم، شهریار، قدس و ملارد انجام شده است که با توجه به کاهش منابع تامین آب در سطح روستاها، امیدواریم بهره برداری از این پروژه ها تا حد زیادی مشکلات را رفع و رضایت مشترکان را در بر داشته باشد.
پوررجب اضافه کرد: براساس سیاست های شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، تلاش می کنیم علاوه بر کمیت، کیفیت اجرای پروژه ها را نیز افزایش دهیم؛ بنابراین مطالعات دقیق کارشناسی قبل از اجرا توسط مشاوران صلاحیت دار انجام می گیرد تا از حداقل منابع بتوانیم حداکثر بهره وری را داشته باشیم.
به گزارش ایرنا، شرکت آب و فاضلاب روستایی استان تهران، 400 روستای این استان با 154 هزار و 191 خانوار و 592 هزار و 507 نفر جمعیت پوشش می دهد.
از تعداد 148 هزار و 173 فقره انشعاب روستایی، تعداد 122 هزار و 256 فقره آن خانگی و تعداد 25 هزار و 917 فقره غیرخانگی است.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.