افزایش تولید نفت و گاز ازمیادین مشترک در اولویت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس:

افزایش تولید نفت و گاز ازمیادین مشترک در اولویت است

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ؛ حفظ و افزایش ظرفیت های تولید نفت و گاز از میادین مشترک بایستی در اولویت قرار گیرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس  گفت: برای تحقق اقتصاد مقاومتی ؛ حفظ و افزایش ظرفیت های تولید نفت و گاز از میادین مشترک بایستی در اولویت قرار گیرد.

به گزارش دیوان اقتصاد،امیرعباس سلطانی در گفت وگو با ایرنا افزود: بخش قابل توجهی از سیاست های اقتصاد مقاومتی به بخش نفت و گاز ارتباط دارد و دراین راستا افزایش ذخایر راهبردی نفت و گاز برای اثرگذاری در بازار جهانی از اولویت های این بخش است.

وی ادامه داد: با توجه به اهمیت بخش نفت و گاز در سیاست های اقتصادی انتظار می رود تا ضمن حفظ ظرفیت های تولید نفت و گاز به بخش توسعه نیز توجه شود.

سلطانی تصریح کرد : افزایش ذخایر راهبردی نفت وگاز کشور به منظور اثرگذاری در بازار جهانی نفت و گاز و تاکید بر حفظ و توسعه ظرفیت های تولید نفت و گاز، به ویژه در میادین مشترک در بند 14 سیاست های اقتصاد مقاومتی آمده است.

نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر شتاب بخشی به تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی، تصریح کرد: الگوی اقتصاد مقاومتی مبنای فعالیت های اقتصادی کشور است و با اجرای درست سیاست های اقتصادی می توان امیدوار بود که بسیاری از مشکلات اقتصادی برطرف شود.

سلطانی با تاکید بر ایجاد انگیزه برای جذب سرمایه گذار در بخش نفت و گاز، اظهار کرد: باید انگیزه های لازم برای جذب سرمایه گذار در بخش نفت و گاز ایجاد شود که لازمه انجام این مهم رعایت قانون و مقررات است.

وی خاطرنشان کرد: باید چاه های نفت کشور بازسازی شود و توسعه صنعت نفت و گاز با استفاده از تکنولوژی روز انجام گیرد.

به گزارش ایرنا، امسال از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده است و از زمانی که مفهوم اقتصاد مقاومتی در شهریور سال ١٣٨٩ نخستین بار توسط مقام معظم رهبری درجمع کارآفرینان بیان شد قریب به پنج سال می گذرد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.