کوثر، شرکتی پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای

کوثر، شرکتی پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای

یک‌شنبه, آوریل 3, 2016 - 10:18 لینک کوتاه اشتراک گذاری با تلگرام پرینت بیمه

شرکت بیمه‌کوثر در راستای رعایت اصول مشتری‌مداری و حفظ مشتریان سعی دارد به‌عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای نقش مؤثری را در جامعه و صنعت بیمه کشور ایفا کند.

شرکت بیمه‌کوثر در راستای رعایت اصول مشتری‌مداری و حفظ مشتریان سعی دارد به‌عنوان شرکتی پیشرو در ارائه خدمات بیمه‌ای نقش مؤثری را در جامعه و صنعت بیمه کشور ایفا کند.
به گزارش دیوان اقتصاد ؛ مدیرعامل شرکت در دیدار نورورزی با معاونان، مدیران و کارکنان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: بهره‌مندی از فن‌اوری‌های نوین در ارائه خدمات به مشتریان، صدور آنلاین معرفی‌نامه‌های پزشکی و پاراکلینیکی در سراسر کشور، کاهش بارمراجعه بیمه‌شدگان به شعب و نمایندگی‌های شرکت، تسریع در پرداخت خسارت‌ها، تسهیل در ارائه خدمات و راه‌اندازی مرکز پیام و ارتباط با مشتریان ازجمله طرح‌های اجرایی شرکت در جهت کسب و افزایش میزان رضایت‌مندی بیمه‌شدگان است.
عبدالرسول عطایی راه‌اندازی بیمه‌های حامی، صعب‌العلاج، بهگرد و مکمل دندانپزشکی را ازجمله برنامه‌های شرکت در سال‌جاری برشمرد و بیان‌کرد: طرح سنوات نیز با هدف ایجاد آسایش و پشتوانه مالی برای ایام بازنشستگی كاركنان و نیز آرامش و كاهش تعهدات مالی كارفرما و طرح اصناف به منظور تأمین نیاز بیمه‌ای صنوف مختلف طراحی شده است.
وی با اشاره به اینکه در سال گذشته صدورگواهی بیمه‌نامه‌های آتش‌سوزی منازل مسکونی "طرح نسیم" و جامع خانه و خانواده "طرح کوثر" اجرایی شد، خاطرنشان‌کرد: بیمه‌نامه‌های مانا (جامع ساختمانی) در راستای حمایت از سازندگان ابنیه و جامع فعالیت‌های فضایی به‌منظور جبران خسارت‌های مالی وارد بر ماهواره، ماهواره‌بر و ماشین‌الات مرتبط و همچنین مسئولیت‌های بیمه‌گذار در قبال کارکنان و اشخاص‌ثالث ناشی از تمامی مراحل عملیات پرتاب در سال گذشته صادر شد.
مدیرعامل بیمه‌کوثر گفت: شرکت‌های بیمه در سالی که سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نام‌گذاری شده است، می‌توانند به‌عنوان حامی و حمایت‌کننده در حوزه‌های اقتصادی به‌طور مستقیم و غیرمستقیم نقش‌افرینی کنند.
عبدالرسول عطایی با تأکید بر ارائه طرح و برنامه‌های اجرایی ازسوی معاونت‌های فنی، طرح و توسعه، مالی و اقتصادی و بازاریابی و شبکه فروش در زمینه دستیابی به اقتصاد مقاومتی، یاداورشد: شایسته است، معاونت‌‌های یادشده در حوزه‌های شناسایی و تمرکز بر فعالیت‌ها و زنجیره‌های مزیت‌دار اقتصادی، به حرکت دراوردن تولید داخلی در کشور، خودداری از خرید کالاهای خارجی و حمایت از تولید داخلی، مدیریت پول‌ها و منابع مالی وارده به کشور، دانش‌بنیان شدن بخش‌های اقتصادی، بهره‌برداری از بخش‌هایی که در حوزه سرمایه‌گذاری تبدیل به بنگاه‌های کلان شده، انتقال فن‌اوری و تکنولوژی، مبارزه واقعی با فساد و قاچاق، افزایش بهره‌وری در انرژی و نگاه ویژه و حمایتی از صنایع کوچک طرح‌ها و برنامه‌های خود را ارائه کنند.
وی تأکیدکرد: داشتن روحیه انقلابی، بسیجی و نیز انگیزه برای انجام فعالیت‌های مضاعف از ویژگی‌های برتر معاونان، مدیران و کارکنان شرکت است که موجبات تحقق شعار "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" را در این شرکت فراهم می‌سازد.




ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

کانال تلگرام دیوان اقتصاد صفحه اینستاگرام دیوان اقتصاد
.
.
.
.